Sunshine

Denna eftermiddag rymmer jag från skolan för att göra fysiska aktiviteter outside. Jag kan inte hålla mig, det är så fint! Ska bara städa och tvätta först, sedan tänker jag befinna mig utomhus hela eftermiddagen! Det goda föredömmet är ingen prioritet denna Tisdag, men det skiter jag i. Jag tror gud förlåter mig när han ser hur mycket jag njuter av hans planet idag. Visst gud? Fo' shizzle! Om två dagar åker jag till Prag, härligt!

Åh, om ynka två veckor befinner jag mig på Clarion Sign.


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Ha det så skönt i Prag. Kramar

2011-03-22 @ 13:15:50
Postat av: anna

Men gudars du ska till Prag? Åååh mysigaste staden :-) ha det så bra där borta! Puss

2011-03-24 @ 10:41:59
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0