Yo.

Hemma efter en inspirerande föreläsning av Teo Härén. Dock har jag hört bättre föreläsare och blev en aning besviken då folk hade höjt honom till skyarna. Lunch och sedan tillbaka till skolan för lite projektarbete. Fick även ett telefonsamtal som jag, för någon månad sedan skulle vara överlycklig att få, men som nu har gjort mig förvirrad. Samtal från den praktikplats jag hade bestämt mig för innan jag ens började på TEC. Men jag är inte längre säker... Jag ger mig själv en eftermiddag till betänketid, sedan kräver jag ett svar! "När det (egentligen "den") rätta dyker upp, då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad den vill." Apropå lunch, jag ska bli med Iphone.

Igår gjorde jag mitt första löppass utomhus för i år. Jag ljuger om jag säger att det var nemas problemas. Jag har en lång väg att "vandra" (läs springa) för att komma upp i det tempot jag borde befinna mig i. Tusan.

Betänketiden har börjat och jag måste bege mig, så g2g as they say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0