Vaken om natten och drömmer på dagen

Imorse vaknade jag för andra natten i rad av att sängen är genomblöt av svett och min pyjamas luktar marathonlopp. Jag är så fräsch. Dock tog jag en dusch, en promenad för att möta Emely och äter en massa mat (vill även poängtera att mina lakan åkte in i tvättmaskin, minst 1 fräschetspoäng för det!)... Och det känns bättre. Borde ligga ner, sova eller ha lämnat in en sjukanmälan till kvällens bravader. Men Daniel Adams Ray är i stan och det är folkfest. Om en drink och ett piller så kanske den här kvällen går vägen. Eller kanske? Klart den går vägen. Jag ska ju få dansa till Daniels röst. Resten av helgen blir till att kurera AB, så är det bara. Ska strax en trappa ner till Gotlänningen.

Yo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0