Linn pinn dynamit, flög i luften som en skit

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv.
I natt var det ett projekt i sig. 1000 nålar i hela kroppen och en osynlig pyssling som stod på mitt huvud och bankade på mig med sin träklubba. Sömn = Zero. Jag misstänker även att jag kan ha stört någon annan i sin sömn, men att ha två armar runt sig när man inte mår så bra är nästan det bästa, faktiskt.

Ligger halvliggandes med ett betongblock som kudde och pluggar. I morgon är det presentation av projektet i Stockholm och intervju. Det finns inte en chans att det ska missas. Och så kommer Daniel till Norrtälje på Fredag och jag har bestämt att jag ska dansa till hans röst hela kvällen. ju.

Fy fabian.

("Linn pinn dynamit, flög i luften som en skit!", så sjöng alltid morfar till mig när jag var liten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0