Hej fina vår!

Prickat av listan & har även hunnit med en snabb springtur i solen. Jag är övertaggad inför morgondagen. Att jag ska befinna mig granne med Råsunda är en annan femma, får blunda och tänka på annat om jag möter AIK:are. Äventyr! Igår gick jag bara och njöt hela dagen. Jag hade en hel dag utan några speciella planer med min :-) bland annat en mysig promenad, blev bjuden på god mat, fick sitta i en famn på ett tak i solen - bara prata, skratta och känna alla konstiga bubbliga känslor som uppstår. Han är så. så. så fin. På torsdag blir det en roadtrip först till Västerås/surahammar och sedan till Strängnäs. Kan jag vara så här lycklig? Fånigt ju. Fina vår!

Kommentarer
Postat av: anna mellesmo

åh linn är kär, vad glad jag är att du funnit din kärlek. :) Hoppas vi ses snart söta, var så himla längesen. Blir det Uppsala till valborg? säg ja säg ja säg ja :D

2011-04-20 @ 17:43:59
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: anna mellesmo

Aww!! men gudars va kul!! klart jag hör av mig :D

2011-04-20 @ 19:22:33
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0