Sööö(m)ndag

Uh. Igår åt jag kräftor för en person, men drack för ungefär 8 stycken. Det var trevligt och tjejerna hade gjort ett kanonjobb! Nu är jag tillbaka i Norrtälje. Halva delen av gänget var hemma när jag kom och nu är det bara Mathilda som fattas. Mamma, Hans och jag åkte ner till bygden för lite stadsvandring och en mysig lunch på "Åtellet" innan de åkte hem igen. Jag känner redan nu att Mamma är saknad. Jag har låst in mig med min godispåse och första säsongen av Lost, en serie som jag tydligen var tvungen att bli beroende av, men det är så jäkla spännande! En perfekt osocial Söndagskväll. Jag är inte på humör för någonting. Trist att problem ständigt ska förstöra det som känns så bra.


Så här kan myskvällar annars se ut på Albert Engströmsgata 14 våning 2. Fast bara om det är fångarna på fortet, annars går det inte. Jag är jätteintresserad av fångarna på fortet... Verkligen, det ser ju vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0