Helg

Löste melodikrysset med mamma och åt massor av rostade mackor med leverpastej och gurka i morse, hur hemma är man inte då? Och speciellt när Mamma säger; "vad bra att du är hemma så brödrosten blir använd", hehe. Det var bara O'boyen (blandat svagt), en Kalle Anka-tidning och Nokia 3310 som fattades så hade jag varit 14 jordsnurrar igen.

Igår myste jag ute hos syster med henne och Wille. Vägarna där ute kan vara läskiga sena kvällar, så jag fick små flashes från diverse skräckfilmer när jag körde hem... Till exempel att det ska stå någon/något på vägen efter en kurva, att någon ska springa ut framför bilen eller om jag kollar i backspegeln så ska det sitta någon i baksätet. Jag  blir helt skruvad när jag väl börjar tänka på sånt. Ska dit om en stund igen för att även träffa Pappa och Camilla. Senare ikväll blir det kräftskiva på Generatorgatan 2 (my old neighbourhood)!

Problem ska gå att lösa. Det är bara så jävla typiskt att det verkar stå "välkomna och ge mig problem" på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0