Tap on my window, knock on my door

Kors i taket! Jag har suttit framför datorn hela dagen i skolan och sitter fortfarande framför burken, men snart ska jag lägga ner verksamheten inför tentan imorgon. Vi har en tenta nästa vecka också. Thanks a bunch! Imorgon ska jag äntligen springa sönder mig. Benet är ändå sönder, så nu struntar jag i om det går mer sönder. It's driving me completely insane!

Jag börjar känna av lite hemlängtan och tänkte därför resa hem nästa helg för att krama om Mamma och Pappa. Ska även hinna fira en viss ung(?) dam!

Sandra, Jag och Jessi


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Jag vill krama dig med.

2010-09-30 @ 16:10:10
Postat av: Sandra

jaaaaa med:D:D!!!!

2010-09-30 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0