Sov gott, sov så jävla gott om nätterna!

Ingen är vinnare i detta val. Jag är stolt över att Socialdemokraterna är det största partiet i Sverige och jag tar hatten av för alliansen. Sverige är nu ett kallt och grått land - året om.

Det gör ont i hela mig att veta att i princip var tjugonde Svensk har röstat på Sverigedemokraterna i år. Det här är ett bakslag för Sveriges fortsatta moderna utveckling. Jag vill bara ruska om de inskränkta människorna (läs svinen) som har röstat och skrika: Fattar ni inte vad ni har gjort? Fattar ni inte var det är ni har ställt till med? Finns det någon i min närhet som har röstat på Sverigedemokraterna så ber jag personen att fara och flyga (läs dra åt helvete). Det finns inget hjärta, inget samvete och absolut ingen intelligens, för skulle det finnas så skulle situationen inte se ut så här i dag. Sov gott idioter, sov så jävla gott om nätterna! Besvikelse och en jävla massa skam.


(Jag stödjer kampanjen: "Vi gillar olika". Mannen bakom kampanjen är Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet. Vi gillar inte främlingsfientlighet. Vi gillar olika.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0