Ta bort dig själv

Jag vet inte om just den här dagen av alla 365 är speciellt ... speciell? Jag vill mest att den ska vara över. Och jag har heller inte bestämt mig om den här dagen egentligen är en riktig dag, jag skulle nog säga att den här "dagen" är en dimma (dimma innebär att luften är så bemängd med små vattendroppar att sikten är mindre än 1 km.) Nu åker termosarna på (nördvarning) och jag tar en promenad, efter det så signar jag ut. Jag måste rehabilitera mig lite lagom. Hur är det man säger? "Jag ska aldrig mer dricka". Mmm...

NOT.

/ Sliten flicka

Just ja, det är fortfarande freaking white ute. Är det okej? Nu? Oktober? Ja, jag vet inte. Jag känner att jag inte vet mycket idag. Jag vet ingenting. Hur ovettigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0