Mañana mañana

Löpning efter dagar i en lokal med aningen för lite syre kan vara det bästa som finns. "men jag tycker i alla fall om att andas." - haha

De senaste veckorna har det inte gjort så mycket att sitta suktandes efter tändstickor att hålla upp ögonlocken med när syrebristen blir som starkast i slutet av dagen. I både Mötesindustrin och Event Marketing har vi haft föreläsare som inspirerar mig till att vilja hoppa ut genom fönstret och in i branschen på fem röda. I'm inspired indeed. Så det där med syrebristen kanske ändå är ett ofantligt, pyttelitet problem.

Imorgon åker jag hem till Västerås. Plus: Det blev en långhelg. Minus: Jag börjar min långhelg med en hemtenta.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Yeey, linkan is back, västerås blir sig likt under en helg!

2010-10-06 @ 10:43:01
URL: http://jessicakropp.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer du? Kram

2010-10-06 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0