Home sweet home

Home. Det luktar otroligt speciellt i det här huset. Det luktar gott och det luktar trygghet :)

Igår blev det kvällsmys på stan och god mat med Mamma. Imorse vaknade jag upp till en hemtenta och sedan tog jag mig till björnön, spåret i spöregn - UNDERBART! Jag åkte även förbi Petra en sväng och sa hej. Ikväll är det tydligen torsdagsmiddag och det är Mammas tur att stå för veckans middag. Intressant, märkligt och mycket lustigt (men smart) påhitt av deras umgänge.

Imorgon åker jag till Pappa och Camilla för att tillbringa lite tid i Sura. Längtar. På Lördag hoppas jag att få träffa min älsklingskille och Syster. På kvällen firas Sandra - det ska bli härligt att hänga med järngänget igen!
Söndag - back to Norrtälje och bästa kollektivet.


Kommentarer
Postat av: moster

Passa på att njuta av de dena nu, oh låt dem njuta av dej mosters finaste trollunge <3

2010-10-08 @ 11:31:45
Postat av: Anna

Hade varit så kul att träffa er alla på lördag! Typiskt. Men det kommer väl fler gånger I guess :)

2010-10-08 @ 15:42:40
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja :) Hade varit bäst att få krama om dig, krigarn!

2010-10-09 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0