En ledig Måndag med mig själv

Inte visste jag att det kunde vara så harmoniskt att spendera en ledig Måndag med mig.

Jag vaknade upp, kollade i badrumsspegeln och sa: "Det är du och jag idag Linn. Bara du och jag." Jag började med att ge mig själv en brakfrukost innan pluggeriet. Jag ger aldrig mig själv en brakfrukost, så jag anade ugglor i mossen. Efter plugg blev det löpning, en löptur som blev 2 timmar längre än väntat. Jag tappade bort mig och den extra powerwalken som jag hade tänkt mig blev till en sightseeing i delar av Norrtälje jag aldrig tidigare skådat. Jag fick även fråga en pojke om vägen till centrum, han kollade på mig som om jag vore koko och pekade nonchalant åt höger. Det var skönt att få rensa tankarna lite längre än vanligt, haha. Och jag fick även tänka på det som jag kan ha en tendens att vilja fly från (rätt så ofta). När allt kommer omkring så är jag mycket nöjd och jag uppskattar att få spendera en hel dag med mig själv, det är inte alls pjåkigt. Nu måste jag fortsätta plugga - sedan ska jag bjuda mig själv på en brakmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0