a freaking rockstar.

På östkusten kan man leka hela havet snöstormar, hehe.

Sitter och försöker studera lite försäljningsteknik. Jag skulle ljuga om jag sa att jag är bra på försäljning. Jag är för uppenbar och genomskådlig för att kunna kamma hem storvinsterna, men det är kul! Det skulle gå bättre att plugga om jag inte sitter inne på youtube och drömmer mig bort till en fet rockkonsert. Dansa sönder i mitt egna svett till Tommy Lees feta trumsolo eller till Lita Fords "Kiss me deadly" i den korta skinnjackan som hon har/hade (önsketänkande) och bara go, as they say, freaking bananas! Jag skulle vilja klippa bort en lock av Slash krulliga hår och inte sälja på ebay någonsin! Jag skulle vilja sitta med Dave Grohl på ett hak i Seattle och prata om det gamla Nirvana, en sekund bara - tills vi kommer in på Courtney Love och båda får smärtsamma kramper i magen och måste byta samtalsämne till varför han är så lik Earl på tv (Du vet vem Earl är? Alla vet vem Earl är!) När jag träffar Nikki Sixx undrar han varför jag gråter, jag säger att jag inte alls gråter utan att jag råkade få någonting i ögat, mycket olägligt. Han undrar också om det var jag som skickade 10 sms inatt, jag förklarar att jag trodde att jag skickade till en annan Nikki Sixx... Han verkar utesluta möjligheterna att jag känner fler Nikki Sixx än bara honom.

Back to reality. Drömma går, men studierna består!

Välj dina strider,
trist att du inte inser att du förlorar och tappar taget...

Kommentarer
Postat av: anna mellesmo

saknar dig hjärtat! kul att se att du trivs och har det bra :-) puss och kram!

2010-11-13 @ 11:39:57
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: M I R A N D A S - C L O S E T ^^

Hej vilken söt blogg du har! ^^ :D



Några planer inför fars dag? :)

2010-11-13 @ 12:17:51
URL: http://mirandascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0