The weekend is here

Helg! Är jag redo för en fet woods walk (kom på ordet själv)? Oh, yes I am!

Min morgontidning är just nu SvD. Jag vet inte vad jag ska säga annat än att jag har hamnat i en helt ny värld och om de frågar om jag vill fortsätta efter att ha fått den gratis i ett antal veckor så kommer jag svara: Tack, men aldrig i livet! Tidningen gör mig deprimerad och en aning uppgiven. Den är inte alls speciellt småtrevlig att läsa till frukosten. Den visar upp verkligheten svart på vitt, men jag är inte riktigt säker på att jag vill ha döda barn i min tidning, till min smörgås. Jag kanske är en mes. Eller så undviker jag verkligheten (dock vill jag tro att det bara är på mornarna - innan klockan 9.) Jävla universum!

Nu ska jag klä på mig utrustning och bege mig ut i vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0