Maj 9, 2010 - bloody sÖndag

Ibland, då behöver man inte tänka på någonting viktigt. Ibland, behöver man släppa allting och låta sig dras in i en värld utan kontroll. Ibland, kan det leda till någonting vi i folkmun kallar för söndagsångest. Jag tror att idag är en sådan dag. Därför väntar jag nu på att få traska ner mot staden och möta vänner som även är mina medbrottslingar.

Övrigt: Jag vill ha sommarvärme och jag vill cykla. Hur skulle jag inte kunna trivas med solsken i ansiktet och cykla i en klunga, tätt - mycket tätt, nästan så vi cyklar in i varandra? Men det måste gå utför, för annars svettas man. Jag svettades när jag cyklade till Eriksborg för ett tag sedan, klockan halv 10 på morgonen för champangefrukost (i fall någon undrar hur det kommer sig att vi har bubbel i glasen på en av bilderna nedanför). Så utför is the shit!

Så undvik komplikationer. Just go with the flow, det går sällan fel. För allt som händer, händer av en anledning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0