Principen

Uh!
Jag tvekar, analyserar, funderar, lyssnar och försöker bestämma mig om det är Bob Dylan eller Guns n' roses som gör knockin' on heavens door bäst. Jag vet inte alls. Frustrationen närmar sig.. Fy farao vad jag inte tycker om när detta uppstår. Det handlar om principen.. jag borde bara kunna välja. Jag är trött, jag borde sova. Kanske borde åka ner till Afrika och berätta om mitt stora och extremt jobbiga problem. Ett annat problem jag och jenny pratade om idag: Snarkade vi (som vanligtvis inte snarkar) vid poolen i magaluf för två somrar sedan? Vi vet fortfarande inte och även det gör mig frustrerad efter dessa år! Danskarna måste ha lurats? Amazing att jag kan sova om nätterna med bekymmer som dessa. Det är inte lätt att vara jag. It's a tough job, but someone's got to do it.

Det är helg imorgon. Hoppas solen är kvar, den är mysig.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0