Here comes the sun

Härligt väder! Dock inget skönt väder att springa i. Jag svettas ju som en man, så i värmen blir det extra blött. Får be folket som jag sprang förbi om ursäkt i fall jag lyckades skvätta på er, hehe. Pappa, benhinnorna känns en aning bättre. Jag tror garanterat att det är skornas förtjänst!

Dags att plugga igen och sedan ner i fyra hela timmar. Jag borde vilja ha både Torsdag och Fredag, men innerst inne vill jag nog inte det. Jag är mest nervös inför Fredag, men det är bara att åka dit, säga goddag och koppla på charmen. Jag har hört att man kan kissa på sig av nervositet (!). Gode gud (fast jag inte tror på dig) låt det inte få hända mig, det skulle bli så otroligt pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var tur att vårruset var lite senare på kvällen, annars hade jag garanterat drunkat i mitt eget svett! :D Har du köpt nya löparskor? :D

2010-05-18 @ 21:28:20
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Linn

haha, bra där! Ja, benen klarade inte av asfalten.. och skorna var inte mycket till hjälp, så jag fick ett par nya - bättre. Så nu står jag i varje fall ut att springa på asfalt, hehe :)

2010-05-18 @ 22:29:59
URL: http://linkanblinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0