24 mars

Som de flesta känner till (hoppas jag) så dog Corey Haim för två veckor sedan. Jag låg nästan hela natten och kollade på filmer som han och Corey Feldman (the two Coreys) gjorde när de var som störst på 80-talet. Jag grät lite och jag skrattade, men efter ett tag blev det obehagligt. Det är farligt att tänka i banor som är strängt förbjudna, nästan otillåtna. Jag är i en väldigt konstig tid i mitt liv.

(Gick rakt in i fällan. Jag beställde hem en kur som ska rensa bort "gifter" (från bl.a alkohol och fet mat) i kroppen. Enligt mina privata undersökningar så smakar det pisspotta.. mums).


Corey Haim & Corey Feldman


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för spännande kur? :D

2010-03-24 @ 21:19:44
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0