How do you do?

Hemsk natt/morgon. Det var antagligen kycklingen från igår. Så idag har jag legat upp och ner i soffan med laptopen i knät och pluggat hemtenta, bara för att vägra fortsatta snuskigheter. Det var som om jag inte hade sett mat på flera veckor när jag nyss åt. Nu kan man spela bongotrumma på min mage och jag mår illa. Jag hoppas att maten stannar där den stannar - så länge som den naturligt ska stanna såklart? Apropå naturligt, Petra Mede måste vara Sveriges tråkigaste komiker. Det kanske inte var kycklingen, utan det kanske var Petra Medes show från gårdagen som gjorde att mina mage gjorde en 360 i natt... You fool.

Jag vet inte varför jag gör det här mot mig själv. För att utmana? För att få adrenalinet att koka? Sverigedemokraterna har ett ungdomsförbund, haha! Faktiskt, man får skratta åt det. Det är helt okej att skratta åt saker som man tycker är underhållande, i det här fallet är det sverigedemokratisk ungdom. Sverigedemokratisk ungdom är Sveriges framtid. Ja, så säger i varje fall de själva. Jag ska inte sitta och tala om att deras politiska åsikter är käpp rätt åt helvete. Det här borde vara över? Är det inte på tiden att vi släpper rasismen, fascismen och hatet mot folk med andra etniska bakgrunder? Du med fientliga åsikter, mår du inte illa av dig själv när du kollar dig i spegeln? Eller när du vittnar om hur folk har det i världen och du står i dörröppningen och säger; "Jo, det är verkligen förjävligt det som händer, men de kommer inte hit va?" Vill du inte bara spy då? Hat föder hat, precis som våld föder våld och ilska föder ilska... Samtidigt så föder fred, fred. Och kärlek.. Ja, kärlek föder ju kärlek. Jag skulle bli oerhört besviken om sverigedemokraterna kommer in i riksdagen.





Kommentarer
Postat av: Anna

SIEG HEIL!

2010-03-24 @ 11:04:35
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Linn

SÅ jävla onödigt.

2010-03-24 @ 14:15:45
Postat av: Anna

Men ack så kul!

2010-03-25 @ 14:53:17
URL: http://disco2000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0