"detta fält måste fyllas i"





You stink! I'm off!

Jag kan inte sova, är orolig i kroppen. Jag måste på upptäcktsfärd imorgon och hitta en framtida intervjuperson som är en sektmedlem. Jises. Jag är inte lite rädd, jag är skitskraj! Aja, bara ta tjuren i hornen och knacka på guds dörr. Jag måste hålla tungan rätt i mun också. Att ens skriva om det gör nästan så att jag kissar i brallan. Jag tror jag ska välja en dam, eller en liten gumma kanske? Jag ska fråga om de har någon på lager. Jag tror jag tar träningen innan besöket också, i fall jag måste använda hårdhandskarna.. jag har en sjuhelsikes högerkrok!

Pssst, jag kanske inte är en hejare på att skotta.. men med hjälp av blod, svett och tårar så hoppas jag att ni kommer in med bilen! Välkommen hem mamma, jag har saknat dig! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var jättefint skottat, vi blev jätteglada. Har saknat dig med :-)

2010-03-03 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0