G N fellows!

Inväntar läggdags med fotbollstittande, brasilien vs nordkorea. Ni vet vad läggdags innebär? Borsta tänderna, kissa för att förhindra nattliga besök på toaletten (händer ändå aldrig), fylla vattenglaset och ställa vid sängen, hoppa i pyjamasen och studsa i säng. Min trogna kamrat från födseln är min nallebjörn av årgång 1988. Den är alltid i min säng, om ingen kastar bort den vill säga(!).

True blood har påbörjat sin tredje säsong i USA. Jag måste motstå frestelsen. Jag m-å-s-t-e vänta tills det börjar sändas sena onsdagskvällar igen (kl 22.00), så man kan kura ihop sig under en filt i mörkret och bli sådär härlig rädd. Jag skulle inte rekommendera att ha någonting ätbart i famnen, mitt har hamnat på golvet ett fåtal ggr när jag har hoppat till eller i panik dragit filten över huvudet. Fast sedan är jag lite mesig också.

Målet 1 mil känns möjligt, i'm on my way! :)

Imorgon är det en låååååååång dag.
Good night fellows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0