Tillbaka till verkligheten

We're back! Resan upp till vemdalen var en härlig upplevelse för sig. Varje dag fanns där ett nytt äventyr, ett nytt hyss som gjorde att man nästan kissade på sig av skratt. Det fanns inget stopp. Jag känner mig fortfarande vimmelkantig av de få antal timmar som gick åt sömn. Vi räknade ut att vi ungefär har 400 bildbevis från resan.. dock sitter jag i skolan, så bilderna får fixas ikväll. Mm, precis, jag sitter i skolan. Jag är tillbaka i verkligheten. Så det är väl bara att go with the flow och köra på.

Tack tjejer för att ni gjorde resan till ett minne för livet.
Och Sandra, grattis till att du kom in! Jag kände det på mig!

Moa, kan jag få din bloggadress så att jag kan hålla lite koll på dig? :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh tack söt! :)

2010-01-04 @ 17:51:45
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: kusinen

här är den :) <3

2010-01-05 @ 09:48:04
URL: http://mliljendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0