nighty!

Jag är inte så speciellt trött. Har setat (jaja, suttit) och gått igenom en idé. Bära eller brista, men jag skickade ut den. Jag blev även glad över att jag kom in på den fristående kursen i Gävle. Tur att det finns videoföreläsningar så att jag slipper åka upp dit hela tiden. Knäppt att inte åka in till Eskilstuna varje dag, haha... men jag gråter inte, det gör jag inte. Det är kul att testa någonting annat än informationsdesign ibland, plus att samhällsfrågor är jäkligt intressant. Det finns även en sak jag ska göra vid sidan om, men det är hemligt tills det är över, hehe.

Imorgon flytter jag hem till Mamma. Mysigt, jag hoppas dock på lite sällskap ibland:)

Imorgon ska det vara bra väder,
perfekt för fotografering.
Nu vill jag bara ha ett sms, sen ska jag sova.
Bonne soirée!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, du bestämde dig för kursen ändå? :) Hoppas den blir bra! Och vi kommer väl ses ändå hoppas jag! :)

2010-02-24 @ 09:23:25
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja, det hoppas jag med! :) Jag hörde att du skulle med på bion imorgon? Antagligen då! :)

2010-02-24 @ 17:09:12
Postat av: Anna

Jaa! Jag hänger på då! Då ses vi! hihi!

2010-02-24 @ 17:55:38
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0