Tisdag

Imorse när jag satt och åt frukost så slog jag på tvn. Jag möttes av ett stort inzoomat ansikte! "Jises!" tänkte en nyvaken jag som höll på att spilla ut all fil i soffan. Programmet hette "ringoling" där det gick ut på att man skulle ringa in och gissa på rätt svar för att vinna pengar, ingenting fel med det. MEN det där galna ansiktet på programledaren blev bara mer och mer inzoomat samtidigt som hon pratade med ett försök till en hypnotisk röst: "Du kan vinna 5000 kr. 5000 kr för ett mänskligt svar. Ditt svar kan vara värt 5000 kr. Tänk dig, hela 5000 kr. Ge mig ett svar och du har möjlighet att vinna 5000 kr". Det slutade med att bara ögonen var inzoomade och hon började göra konstiga stirrposer och såg allmänt galen ut, som om hon verkligen trodde att hon hypnotiserade mig. Det var underhållande, men efter ett tag blev jag uttråkad och bytte kanal... you go girl! 





Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag bläddrade förbi programmet som hastigast och man skulle gissa i vilken ruta man kunde se ett ansikte, som tydligen var samma färg som typ kaffebönor. Jag gissade på 2 sek, och hade rätt.. och bytte kanal. Underhållande i sisådär... 2 sekunder. ;)

2010-02-23 @ 21:34:25
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0