Summer of 69 (läs 09)

Jag hittade någonting väldigt roligt i det dystra, mörka idag.
Vi tjejer pratade om midsommar tidigare idag (vi blev så jäkla sugna på sill) och hur vi ville fira den i år, hehe.. det gäller ju att vara i tid. Jag bläddrade bakåt i bloggen för att snoka vad jag hade skrivit om förra årets midsommarafton. Mitt i letandet så hittade jag någonting väldigt skojigt!

"Igår hade jag och Hedlund en märklig konversation när vi satt på Kajens café i hamnen:
Jag: Du, ursäkta att jag avbryter men är inte det där Jack Sparrow? *Pekar*
Hedlund: Va? var då?
Jag: Där på båten, jo.. det måste vara Jack!
Hedlund: Ja, jag ser honom! Det är Captain Jack Sparrow! Men vad gör han där?
Jag: Jag vet inte.. nämen titta, där är det en till sjörövare!
efter en stunds pratande..
Hedlund: Jag undrar om dem röstar på piratpartiet.."

Hahah! Och sommar.. denna olidliga längtan efter sommar! Mysigt.

Man kan nästan spela bongotrumma på min mage, hehe.
Mätt som en plätt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Ja, det var minsann en trevlig stund. Vi får komma tillbaka i år och se om de är där då med ;)

2010-02-21 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0