ångest

Finns det en värre ångest än söndagsångest? Svar: ja! Ångesten när du har suttit hos frisören i nästan fyra timmar och han berättar att det kommer gå på.. jag vet inte om jag borde säga summan, men han nämner en väldigt hög siffra som gör att jag får tårar i ögonen. Av erfarenhet så vet jag att han är dyr, men jises! Den här ångesten klår söndagsångesten med hästlängder! Jag får tacka min kära mor. Jag vet att jag inte lever som jag bör när jag är student, men det är så jäkla trist att behöva punda ut pengar när man försöker vara (relativt) duktig.

Håret blev fint, men att bli blond tar nog längre tid än vad jag hade hoppats på. Ett projekt!

MAT!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wahaa! Är ganska nyfiken på summan, du :P

2010-02-11 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0