I'm out the door!

Fyfarao vad jag känner mig packad (ej full, bara riktigt mycket bagage) - och ändå är inte ens allt med! Uh. Jag bävar inför resan med all packning och första bussen går om en timma. Jag åkeeeeeeeeer en dag tidigare. Yeeeeez! Jag är bara världens klumpigaste när jag ska resa med packning. Jag slår till folk som sitter ned i huvudet, skapar kö bakom mig när jag ska in med allt + mig själv på ett säte, hittar inte biljetten i tid, tappar handskar - ja allt. Jag är ingen fin dam när jag reser, det är blod, svett och tårar hela vägen fram. Ikväll sover jag på slottet på blåsbo, det känns... annorlunda, men mycket mysigt!



Jag känner svetten rinna redan nu (den i guld fick jag sitta på för att få igen och jag vågar inte stänga bagen riktigt än), dock är det dags för en pepparkaksmys innan det är dags att bege sig. OCH väskorna är mycket större i verkligheten... faktiskt.

Norrtälje & kollektivet, vi ses om ynka 3 veckor ♥
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0