in the jungle

Funderade just på varför jag ofta är #¤%&/-nödig när jag sätter mig framför datorn? Som om magen säger: Linn, din lilla geek... ge fan i datorn. Som om jag skulle lyssna.

Igår var det besök på Stockholmsmässan och vasa, för en inblick i organisationerna. Det avslutades även med några timmars shopping. Vi hade nyss lektion i fronter och idag var det också guidning i Norrtälje. Trevligt, men guidningar har en tendens att ge mig lite myror i brallan. Guiden sjöng också, vilken stolle! Vinet är på kylning och att de flesta på campuset verkar ha samma tendens; att köra all-in tonight. Det gillas! Mobergs, here we go!

Alltså är min första vecka i Norrtälje snart slut. Nästa vecka börjar det på riktigt och jag känner mig taggad. Detta kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0