Home @ Albert Engströmsgatan 14

En trött tjej signar snart ut här uppe i Norrtälje. Tok för lite sömn (I don't know why). Det är mycket att ta in och det är verkligen hur kul som helst. Människorna och miljön här på campus är super! Det är fortsatta roligheter som väntar, men fredagen är mest efterlängtad. Då blir det partaj i någon av lägenheterna här på Albert Engströmsgatan som sedan fortsätter down the road på, vad som tydligen ska vara, Norrtäljes bästa uteställe? Om ryktet stämmer återstår att se :) Det kan bli hur kul som helst.

Jag har lite problem med magen också, haha. Jag vet inte om det var maten jag åt? Den var ju supergod? (Ytterst ovanligt när det gäller matlagning a´la Linn). Hoppas jag slipper besöka Fru Pettersson (Persson?) i natt bara. Nej.. kanske måste jag besöka henne redan nu. Fan. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0