Måndag

5:an aka våldtäktsspåret i Norrtälje är äntligen invigd för min del efter över en veckas uppehåll. Är inte kry men var tvungen att rensa hjärnan. Springa = bäst. Plus att jag och syster ska ha ett av vår forna dagliga dos i spåret när jag kommer hem på torsdag kväll. I varje fall så ger jag våldtäktsspåret 2 av 5 toasters! Jag vet inte var jag befann mig och jag skulle inte kalla det för ett spår. Stig? Ingen stig överhuvudtaget? Vad vet jag, jag kanske är bortskämd med spåren där hemma.

Igår jobbade jag inne i sthlm som värdinna, ska även göra det imorgon. Jag fick ta hand om ett gäng tyska läkare från läkarmässan. Det gäller att på ett smidigt sätt forsla dem mellan hotell och restauranger under kvällen/natten, finnas till hands under hela kvällen, skriva under notor och även få hem alla. Kom hem sent, så det var hopp i säng. IT idag var kanske ingenting jag behövde lägga energi på, så det var skönt.

Nu ska jag hänga i lägenheten. Mys. Jag tror de andra skulle på bilbingo? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0