Hallå där köpta blåbär.. yo yo yo!

För första gången på länge så är jag relaxad. Mamma och Hans åkte hem för ett tag sedan. Hjältar. Lägenheten är helt perfekt. Pappa är också en hjälte som fick tampas med både mig och alla möbler. Man säger tack så ofta det finns tillfälle, för att visa sin uppskattning. Men ordet "tack" räcker inte till... SuperdupermegajätteTACK! Nej, det räckte inte det heller. I varje fall: Kärlek!

Det är "moving day" här och nästan alla flyttar in den här helgen. Atmosfären är supermysig och Campus Roslagen är nu mitt hem. Så. Då var det sagt :)

Nu ska jag spela bongotrumma på min mätta mage och sedan sova!

Hugs!

Och! Jag fick nyss ett röstmeddelande från någon Stockholmare vid namn Kenta som yrade om att jag skulle kolla på Björnmannen på kunskapskanalen idag 21.00 och att vi tydligen skulle ses i morgon. Ska jag bli orolig att mitt nr vilar i helt fel händer? Det kanske sitter sprayat på t-banan. Härligt!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Du har fått det så mysigt lilla hjärtat. Hans och jag fick en del idéer igår om hur fixa bra förvaring i badrummet, samt en idé att skaffa två gardiner till och hänga bakom de andra i fönstret, så drar man för det ena paret på kvällen. Hur då? Två gardinstänger, kan bli jättesnyggt. Stora kramar och lycka till den första dagen på skolan.

2010-08-23 @ 08:12:07
Postat av: Anna

AWH! Skönt att du kommit på plats! :D Hoppas du kommer trivas finemang i Norrtälje. Jag kommer förmodligen hänga där en del, så jag menar... mig blir du inte av med i första taget ;)

2010-08-23 @ 08:27:17
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0