Dessa söndagar

Alltid lika trevligt att gå och lägga sig med solen i ögonen. Det blir så ibland, att kvällen blir till natt och natten blir helt plötsligt till morgon.. på en sekund ungefär. Men jag får, för jag blev firad igår. Först lite släkt och kompis, sedan kompisar. Lagom, inte för mycket. Jag har åldersnoja i smyg så jag var inte allt för hajpad på party. Det gör det ju ännu mer intressantare att jag inte ville ha party, då jag har galet ont i benen efter dans, en besk smak i munnen av... ha, ni trodde jag skulle skriva kräk va? Nej nej, en besk smak från gårdagens dryck(er) och ett sug efter osund mat. Det var roligt igår. Två middagar, den sista var italienskt och utsökt dessert som mamma så snällt hjälpte till med och vi var alla på topp @ my old place under kvällen. Framåt midnatt så gled vi down town, tillsammans. Glada, fnittriga tjejer på cyklar. Perfekt tycker jag. Lagom, inte för mycket. Jag är så trött att jag skulle kunna somna ståendes, men jag ska försöka klara av några timmar till. Imorgon gäller det (inte bara för att det råkar vara min födelsedag utan för någonting mycket nervösare) så jag måste vara utvilad och fräsch (hur nu det ska gå till).


Tack för igår släkt och vänner och även ett tack för presenterna!
/ Sliten flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0