You don't know me at all

Jag berättade för Mamma att jag hade svårt att sova om nätterna. Hon gav mig några tips, men tyvärr har det inte hjälpt. Det är en obeskivlig känsla och jag blir riktigt orolig och nervös över... någonting. Men vad? Jag som har The heroin diaries av Nikki Sixx borde sova som en liten prinsessa. Speciellt igår, då det även visades True blood på tv.. som är den absolut bästa serien som finns! Jag överdriver inte då bara förtexterna får mig att rysa. Jag vill också vara förälskad i en riktigt läcker och farlig vampyr med Louisiana-dialekt och ett "manhood" utan dess like.

Jag vill även säga att jag har turen att få vara vän med världens bästa Hedlund! King-size tack för att du finns.

Wohow. Jag beställde nyss IGlow! Kryssningen kommer bli ett gigantiskt hyss.. jag älskar hyss!

Beroende: Om man vill sluta med något när man vill, så länge det är nästa Tisdag.



Bill Compton i True blood

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, jag blev nästan tårögd! TACK, detsamma!

2009-09-10 @ 22:23:59
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com
Postat av: Anna

JAAAA IGLOW!!!

JAAAA BILL!!!!

JAAAAAAAA HYSS!!!!!!

2009-09-11 @ 09:33:43
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: mamma

Bestäm dig för att det är Ok att inte kunna sova så kan det också gå bättre så gör jag. Kramar

2009-09-11 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0