Shake it like a polaroid picture!

Jag vet att jag tjatar.. men (!) Nikki Sixx är helt klart en underbar människa, många problem, men underbar! Fast jag har aldrig känt att min besatthet av Mötley Crüe är speciellt överdriven. Faktiskt.

Idag lekte vi med Indesign. Segt med föreläsning om typografi, kanske för att vi missade tåget?! Men vi tog en tripp på stan och tog en lunch på caféet som alltid har dålig service, men riktigt god mat. Vi har ett stammisbord där. Ja, i Eskilstuna. Eftersom att man har planer på att ta över Världen en vacker dag så är det väl lika bra att börja någonstans. Väl hemma i Västerås igen så mötte jag upp Anna M och vi införskaffade oss nödvändigheter innan vi tog en sväng till gymmet. Jag vill visa henne min "följa John", men jag hittar honom inte. Damn it. Nu musikas det i lägenheten och senare ska jag iväg på Drinkparty! Blir känoners!

   




Och att han har varit tillsammans med Lita Ford gör det ju bara bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0