ska vi dansa?

Ah. Denna fina musik! Jag blir vimmelkantig. Eller så är det gårdagen som har satt sina spår? Tål att tänkas på.. Kanske i någon sekund. Jag ska köpa en riktig dagbok. En svart i läder! Varför? För då slipper jag skriva i kodord och bara skjuta ut tankar och bisarra frågor som ett fet hagelgevär. You know? Börjar bli så jävla trött på detta bloggande. Skriver mest för att hålla mina fingrar i schack. Boring. Ädelt fint skrivande med penna skall det bli. Happ, så antar att jag kommer få träningsvärk i fingrarna också. Bara jag som känner min grymma negativitet eller? Hur som. Jag är inte alls negativ. Jag känner mig rätt harmonisk. Bara lite småsaker som jag skulle vilja ha vid min sida just nu och stunden skulle vara komplett. Ser dock ut som om jag måste resa på mig och möta världen några timmar tidigare än väntat. Så det får jag göra helt enkelt.. m ö t a v ä r l d e n.

Möt världen ni också så blir det bra.
Vilka jävla bilder & videos från igår föresten! Haha, Underbart!
Kvällen ser lovande ut. Den också.

Paulinho har det bra i Thailand, det glädjer mig.


Kommentarer
Postat av: video-johan

jag vill dansa :P kom.

2009-09-12 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0