Måndag

Helt okej att pendla, men det är inte okej att pendla en tidig måndagsmorgon för att få höra att lektionen är inställd. En Onsdag kanske.. men inte en Måndag. Blä.

Jag hade en märklig konversation på gymmet idag.
Jag känner hur en kille alltid ska använda samma träningsredskap som jag använder..
Antar att han kände samma sak för att..

Han: Haha, det känns som om du följer efter mig.
Jag: Ja, det känns som om du följer efter mig också.
Han: Typiskt va?
Jag: Haha, ja..
Vi börjar gå åt samma håll..
Jag: Löpbandet?
Han: Det är nog jag som följer efter dig..

Nu ska jag göra tråkiga och nödvändiga saker.
Jag vill mycket hellre göra roliga och onödiga saker istället.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0