Man ska vara så jävla unik..

Jag har en sida längst bak i min kalender, "citat av Peter Johansson" heter den.. tror starkt på att denna sida kommer vara full när kursen är slut. Peter Johansson är vår lärare i Grafisk kommunikation och han kan kläcka fram riktigt sköna kommentarer, som;

"Inspiration kan ni vänta på tills ni dör, den kommer ändå inte att komma! Det är nämligen någonting ni får jobba er till".  "Man ska vara så jävla unik. Nu vill jag inte göra er besvikna... men det är ni inte".

Vilken lirare, haha! Jaja, nu ska jag äntligen krypa upp i soffan och kolla på Andreas Carlsson + Idol. Jag tror att jag är den enda i Sverige som tycker att han är snygg. What to do?

Fyfan för gammal träningsvärk tillsammans med ny. Urk.


Kommentarer
Postat av: anna

träningsvärk är bra grejer! nu kör vi, heja heja!

2009-09-08 @ 20:15:58
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Sophy

Peter är underbar! Jag kommer aldrig att glömma gyllene tillfällen som den föreläsningen han sa "save ass" hela tiden tills han kom på sig själv och var tvungen att säga "spara som" istället. Eller när han under en föreläsning i Grafisk kommunikation förra året refererade till silikonhyllor och sen skämdes ihjäl lite. Peter är en av våra allra bästa lärare, och ni kommer att ha sjukt mycket nytta av den kunskap han kan erbjuda er. Enjoy!

2009-09-12 @ 00:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0