It's on Bitch

Va? Är det motivation jag känner?
Den kom när jag skissade, efter analysen. Tror det var den tråkigaste analysen jag någonsin har gjort. Säkert därför jag gjorde den i sista minuten och gjorde allting annat först. Men jag tror jag har fått tillbaka lite motivation. Skisserna är så gott som klara.. kluddrigt, fult och oläsligt, men i indesign kan det nog bli så som jag vill ha det. Är lite rädd för att det blir för mycket, men jag orkar inte hålla mig till reglerna. Dem är till för att brytas och jag är precis rätt människa för jobbet! :)

Jo, jag har ju en liten förälskelse. Den är mest på skoj och mer en liten lek som jag har börjat med. Det är roligt och den är faktiskt på riktigt, om vi backar tillbaka 14 år och jag går på lågstadiet. Exakt, en lågstadieförälskelse. Funderar på att fråga chans.. Ja, kanske eller nej i tre olika rutor. Haha, det vore någonting det.

Nya The hills är riktigt bra och Kristin är underbar, precis som förr. Perfecto!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns bra att kool sidan är övervägande ;)

Åh! Jag vill med fråga chans! Antingen det eller gifta mig, men det är en annan story.

2009-09-30 @ 21:18:52
Postat av: Linn

Giftemål? Det är för tidigt.. jag är bara ett barn.

2009-09-30 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0