Rebel Yell

Promenader och jag har ett märkligt förhållande. När jag börjar gå, då vill jag bara gå in. Jag vet att jag kommer börja tänka, fundera och spekulera i allt och ingenting. Men när jag väl har börjat vandra så vill jag inte sluta. Jag går omvägar och tänker "lite till..". Idag gick jag nästan vilse bakom polishuset. Inte för att jag inte visste var jag befann mig.. utan för att jag inte tänkte på vart jag gick. Jag har en del att tänka på, indeed. Mer stimulerande att ta det på dagarna än på nätterna, för då blir allt mycket värre och ingenting verkar vettigt.

Jag är i varje fall RIKTIGT mätt i magen (tack pappa) och nu är det hushållsysslor som står på schemat innan min kära vän Anna kommer över, hennes man fyller år ikväll och det ska vi fira. Imorgon ska vi även fira Sandra som börjar bli med åren ;) Tjoho, tvådagars.. fullt ös. Men nästa helg blir det lugnt, både ur den ekonomiska aspekten och sedan hade jag planerat att min lever ska hänga med ett tag till.

Jag undrar om jag skulle kunna få ha på Sverige-Danmark matchen imorgon? Hoppas. Viktigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får stänga in oss i ett rum och kolla på matchen! Hehe.. ;)

2009-10-09 @ 15:09:01
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha anna ekwall, de finns ett rum..de är en 1:a. så går inte o stänga in sig nånstans här inte haha :)



men kanske att matchen kan stå på i bakgrunden..utan ljud;D

2009-10-09 @ 16:40:51
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Linn

Det gör ont i mitt svenska hjärta. Men jag antar att födelsedagsbarnet bestämmer ;) haha.

2009-10-09 @ 17:15:25
Postat av: anna mellesmo

tack för en trevlig kväll i fredags, trots omständigheterna haha :) du är bra du! puss <3

2009-10-11 @ 14:49:21
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0