I've already given up on myself twice

A Fine Mess I've Gotten Myself Into..
men jag antar att problem är till för att lösas.

Idag gav jag mig själv en fin present som betyder och kommer att betyda väldigt mycket för mig. Det är ett budskap till mig själv och så länge jag försöker att leva efter det så har jag räknat ut att det inte kan gå fel. Jag ruskar om mig själv just nu och jag hoppas på att jag ruskar ur mig någonting vettigt. För så vitt jag vet, så är personen som sitter framför datorn inte alls den Linn Sandahl som hon bör vara.

Vi får se om en bild dyker upp på numero dos!
Jag är oerhört nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag vill se! Är också inne på en text, eventuellt ;P

2009-10-19 @ 23:53:51
URL: http://lundinsabina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Weeei! Jag är så nyfiken på resultatet.

2009-10-20 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0