Imorgon är det Onsdag!

Lever jag för True blood?
Typ.
Vilket liv jag har va?! Fina, underbara höstväder utanför fönstret, och här sitter jag.. på mälardalens. Vill sitta hemma. Jävla skit dator!


Ser ju ovan att jag inte hade alla hästar hemma/i stallet/ i hagen.. ja, vad man nu säger. Så jag måste klara upp lite saker: Nej, jag lever inte bara för True blood. Och jo, jag har ett liv (tycker jag). NEJ, jag vill inte alls sitta hemma? Hur tråkigt är inte det? Jag vet hur tråkigt det är, för jag sitter hemma just nu. B to the lä! Dock har jag Jay-Z, konungarnas konung, och hans nya skiva på repeat. Så det är inte så synd om mig. Jag la ut för mycket pengar på att fixa min dator idag. Reslutat = I don't know. Känner mig lite lurad. Tyskar, vad kan dem egentligen? Så nu har jag fått låna Petras dator ett tag. Riktigt snällt av henne! Tusen tack.






Så fräck..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar också!

Vet du att Tru Blood finns att köpa? Drickan alltså.

Ska tydligen kosta 16 dollar för 4 flaskor, haha.

2009-10-06 @ 12:36:05
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: mamma

Har du inte garanti på din dator? Kram?

2009-10-07 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0