Gör ditt liv till ett mästerverk!

Status: Vaken, relativt utvilad och glad.

Anledning: Igår så vaknade jag outvilad runt fyra-snåret. Det var nämligen så att Mamma hade bokat in oss i Göteborg där vi skulle lyssna på en livscoach. Det är typiskt mig att vara skeptisk, vilket betyder att jag också var det. Jag var skeptisk till tåget, på tåget, på vägen dit och när vi väl var där. Det hela verkade så amerikanskt. Det kändes som om alla skulle resa sig upp och skrika: HALLELUJAH, när vi kom in. Dock hände det ingenting. Livscoachen heter Anders Haglund och kan nog vara en av de mest intressanta personer jag har mött i mitt liv. Det kändes som om han kunde läsa mig utifrån och in, utan problem. Alla råd, alla underbara skratt och all lärdom som han sände ut under hela dagen är guld värda. Jag har kommit hem med en annan syn på livet. Jag ser allting väldigt annorlunda och jag är otroligt tacksam. Jag kan inte vänta på att börja leva med hjälp av alla recept, råd och utmaningar som han gav mig. Även om det var väldigt dyrt (tack mamma) och långt bort så var det värt, utan tvekan. Att en person kan vara anledningen att jag vill ändra mitt liv... det är otroligt och då har man lyckats som livscoach. Tack!

http://www.lifevision.se 

"Den bästa gåvan du kan ge till dem som bryr sig om dig är en lycklig DU!"

Nu ska jag ta en lååååång promenad, gå ner på stan och sedan kommer Hedlund hit. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nyström

Underbart!! glad för din skull! ;)

2009-10-24 @ 14:58:38
Postat av: Caroline

:) Blir helt glad i hela kroppen!

2009-10-24 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0