Bra start på halloween?

Okej, Hajen 2 mina damer och herrar. Suck? Jag kunde inte sova igår och tänkte att; hajen 2 går på tv och den är tydligen en rysare, men jag är ju tuff så nemas problemas! HA! Det var den sämsta filmen jag har sett i mitt liv. Jag kurade inte alls ihop mig och händerna hade jag för munnen i stället för ögonen. Jag skulle ha förstått det, men de omtalade hajen-filmerna är ju kult - och kult brukar ju vara bra? När vi var på Disney world så åkte vi en attraktion som var uppbyggd kring just hajen-filmerna och den var läskigare... jag var 6 år! Bra start på halloween i varje fall, jag är super rädd... verkligen. Fast nu ska jag inte vara allt för kaxig. Någon kanske har hört ryktet om fyra stycken tjejer som sprang flåsandes ut ur en biosalong för ett tag sedan? That's me! Vi var ensamma och redan under förtexterna så blundade jag och fem minuter senare hade vi lämnat byggnaden. Så ungefär där ligger min nivå på tuffhet. Fast cool, det är jag alltid. Nästa gång får jag välja en lagom läskig film (jag HATAR ordet lagom). 


Kommentarer
Postat av: Anna

The Haunting In Connecticut är ju kult i vårt gäng nu.. Kulten vi aldrig upplevde!

2009-10-31 @ 12:02:31
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Linn

... och aldrig kommer att uppleva (i varje fall för min del).

2009-10-31 @ 12:58:17
Postat av: Sabina

Jag vill ses snart

2009-11-01 @ 22:20:00
URL: http://lundinsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0