Lips that promise fear the worst

A little bit of snow! Dock så kom vi i en dispyt redan idag, snön och jag.. kanske att jag av misstag råkade slänga ur mig ett par onödiga ord. Det var fjuttiga pluppar som stack in i ögonen på mig. Vad hände med mjuka, fina snöflingor? Hörni, det är en tuff värld där ute!

Jag har tvångstankar. Inga större farligheter, bara att jag måste göra vissa saker annars dör jag.. you know. En av tvångstankarna jag har är att jag måste hinna till en viss punkt innan någonting annat, det kan vara en bil, en cyklist eller liknande. Jag brukar aldrig förlora, även om jag brukar dra till med ett par riktiga chansningar när jag är på det humöret. Idag hände det otänkbara. Jag förlorade. Jag promenerade med ett paket potatismos i handen och svingade det rätt så ouppmärksamt samtidigt som jag började med min dagliga rutintvångstanke (jag är en mycket sjuk kvinna). Jag börjar höra en bil komma bakom mig och 10 meter framför ser jag en lyckstolpe. Jag. ska. komma. först. till. lyckstolpen. Samtidigt som jag börjar öka farten så TAPPAR JAG POTATISMOSET! Jag stannar och tar fort upp potatismoset, men tappar det IGEN. Bilen åker förbi mig och sedan lyckstolpen. Där stod jag, en förlorare med sitt patetiska potatismos. 4 november 2009, not my cup of tea.´

Nu ska jag strax ut i den tuffa världen igen, verkligen; living on the edge!
True blood ikväll = mustiga vampyrer.


Kommentarer
Postat av: anna

hihi jag också!! värsta mysdagen :-) me like! <3

2009-11-04 @ 20:52:00
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, du är inte ensam om tvångstankar. Dock säger jag saker till mig själv om att "Mamma kommer dö om jag inte hinner till lyktstolpen innan bilen åkt förbi". Det är ju hemskt!

2009-11-04 @ 22:06:52
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Sabina

Har också sån tvångstanke. Fast speciellt över broar, jag måste över innan en bil åker under. Det är fan jobbig, när man förlorar. Lider med dig ;)

2009-11-04 @ 23:15:22
URL: http://lundinsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0