Melt me down

Fredagsmyyyyyyys!
Godis, idol och levande ljus i hela lägenheten. När temat på idol var "världens bästa låtar", så blev jag lite besviken. Det var inte mina bästa låtar, alls. Även om jag tycker om allt från Guns N' Roses, Mötley crüe, Lita Ford.. ni fattar, rock.. till simpla små toner från Jeff Buckley, så finns det låtar som berör så djupt att du aldrig släpper taget. Dem finns där bara... 

Några mycket speciella låtar tillhörande mitt kalla hjärta;




Whitesnake - Here I go again. Även om min framtida man, Nikki Sixx alltid säger: That band sucks! Så har den här låten alltid vara jagjagjag all the way i ett X antal år!



Queen - Under Pressure. På högsta volymen i bilen med Pappa när jag var 11-12? Precis efter att han säger; "people on the streets", så trodde jag alltid att han sa: "kila vidare".. hehe. Hur som, den är genialisk! 



Tracy Chapman - Baby can I hold you tonight. Ibland är det lättare att få låta musiken tala för sig själv..

Nu känner jag mig känslomässigt naken. Så nu tänker jag återgå till mitt Fredagsmysande och gömma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0