Dött kött

DEAD MEAT!
Klockan är bara barnet och skolan (ny kurs: vetenskap och design), träning, solning och ruskigt god mat is done and done! Sov tre timmar i natt och heller inte många timmar natten innan, så jag går praktiskt taget runt som en zombie. Godhelpme. Jag tror jag är beroende av rökt lax.. Gott - men dyrt! Jag försökte gå förbi laxen i affär´n, men laktosfria produkterna ligger exakt bredvid.. förstår ni? Det är som om någon vill jävlas med mig. Lika jävligt som när du har brådis hem och gumman framför dig vinglar med sin cykel över hela cykelbanan, vilket resulterar i att du inte vågar cykla förbi.. utan du får snällt cykla bakom i snigelfart. Kanske ska önska mig en frys full med rökt lax? Mums! Läsning väntar..

Tack för helgen! Veckan är igång.. nu kör vi.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjärtat, jag bidrar gärna med rökt lax :-)

2009-11-03 @ 10:27:03
Postat av: mamma

Jag kan sponsra lite lax

2009-11-03 @ 14:06:29
Postat av: mamma

Gud, vad tjatig jag är, jag såg aldrig att det första inlägget kom in, men för att alla säkert ska förstå. Rökt lax kan bjudas på av mamma. Kram

2009-11-03 @ 14:07:48
Postat av: Anna

Åh, rökt lax! Give me some!

2009-11-03 @ 14:14:01
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: linn

haha, tack mammi! :)

2009-11-03 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0