Torsdag

Jag har hittat det svenska svaret på Sixx:A.M! Nämligen Nomy! Hans musik börjar bli en del av vardagen här hemma hos mig. Han är med mig i duschen, vid spisen, i soffan, i sängen och framför datorn. Jag får se när jag börjar tröttna, jag har lätt för att bli uttråkad liksom.

Ibland undrar jag om det bara är jag som får knäppa tankar över att vilja slåss med überjobbiga personer. Idag fick jag det och jag vet att skulle ha vunnit lätt som en plätt! Foten is still going strong och jag väntar på powerwalk i regnet med Jessi & Anna.

OBS! I vår skall mälardalens högskola ersätta pendlingen mellan skolorna i Västerås och Eskilstuna till buss istället för tåg. Det är orimligt och gynnar inte oss studenter! Tag inte ifrån oss våra tågresor!
http://www.namninsamling.se/index.php?Namn=Namn&sida=2&nid=3979&fnvisa=namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0