Söndag = Matkoma

Hoppar snart ur skinnet! Jag lever i helt fel årtionde och förstår inte varför jag skall få sota för det. Hur som helst så är sex, drugs & rock'n'roll så långt från min egna livsstil och mitt enda sätt att få uppleva de legendariska konserterna, backstagefesterna, alla bråk, ändlösa romanser, öden och misstag som har lett till de historiska ögonblick som jag dagligen suktar efter, är att få läsa om dem. Därför är jag ett stort fan av biografier - helst biografier av de som jag personligen uppfattar som legender och som jag avgudar. Jag kan bara stänga in mig och fly iväg för ett tag. Jag är ingen tråkig student. Så kom och hämta mig, helst Tommy Lee, Nikki, Slash, Jovi eller Axl.. eller om någon anser sig vara i samma grad som dessa, komkomkom och ta mig ifrån denna idyll! Jag vill inte vara en tråkig stadstjej. Jag hånler åt livsstilen samtidigt som jag själv lever den, pinsamt. Hånler åt tråkiga stadspojkar också, i smyg. En underbar biografi är på g hem till mig, hoppas den tar mig med storm, ingenting annat verkar ju göra det.

Tanken med helgen i det stora hela var att prioritera familjen - vilket ledde till att jag fick träffa min underbara William hela två gånger på en helg. Fredagsmys hos Pappa med Sabina och på Lördagen infann jag mig på släktmiddag hos Mamma. Idag har jag hoppat runt i lägenheten på ett ben, vilket jag har gjort hela jävla helgen! Jo, jag känner en gnutta irritation.

Jag ska hänga lite med min kompis matkoman nu. Imorgon startar en ny vecka, men snart är det jul och jag är redan i full gång med julshoppingen.. hehe, får se när jag vågar på mig julmusik och pepparkakor, men det får nog vänta några veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0