Jalla jalla..

Lyssnar på Florence Valentine och deras nya album, underbar musik. Jag blir så glad! Idag styr jag vädret mot nyköping, vi ska hälsa på Jamila.. det blir nog riktigt nice. Jag ska först iväg på en liten promenad med Anna Mellesmo.

Uppsala var underbart med folk och ovettigheter till max, precis som det ska vara en valborg. Båda tummarna upp. Jag tror dock att uppsala kommun skall ta upp frågan om övergödning, det fanns nämligen inga bajamajor eller toaletter att uträtta sina ärenden på. Så efter vad jag har erfarat så kommer det blomma fram till vintern i Uppsala, haha.

Igår blev det lugna gatan. Pappa och Camilla kom till stan och bjöd på födelsedagsmat och fika, mysigt! :) Jag fick presentkort till ett par löpskor, vilket jag verkligen är i behov av.. tack!

Kommentarer
Postat av: anna mellesmo

haha men en sak var bra, vi har ju sett lite mer av uppsala pga alla kisspauser :-) det var en grym dag! och en mysig promenad idag hihi

2009-05-02 @ 14:52:45
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Linn

Mm, du är bääääääst tycker jag! :)

2009-05-02 @ 16:30:36
Postat av: Catharina

:D Florenc Valentin äger! De kommer till Eskilstuna och spelar i slutet av maj :)

2009-05-08 @ 01:08:18
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0